Sunday, November 1, 2009

tunas cemerlang~

salam..

smlm ade peristiwa penting..xpenting utk korg tp penting bg aku..wawawa..
iaitu post mortem Tunas Cemerlang a.k.a TC..



msing2 dh bg post mortem supaya event ni akn dpt diperbaiki pd mse akn dtg..rata2 mereka mmberi reaksi positif utk event ni tp tidak bg aku..haha..kenapakah?sbb aku dgn kenyataan berani mati mmbuat pengakuan bahawasanya TC adlh the 1st n the last event aku join brkaitan kanak2..sbb bru aku sedar yg aku mmg xsuke budak2..haih..pelikkn?aku cume suke yg bwh 3 tahun je..ats pd tu ssh sket..hehe..


nway,TC adlh the best event yg aku penah join..mgkin sbb aku dh anggap komiti TC mcm family aku sndri..harap2 pasni bonding antara ktrg still baik mcm biase..


nk ucapkn thanx sgt2 pd mareney (PM), aik,deli,acap,harun,wan pai,khadijah,fatihah,ecah,syazwan,papoki,farhana,hazwan, n sume komiti yg trlibat..event ni mmg best wlaupn aku xsuke bdk2..


kpd sume komiti,jgn salah anggap ngn kenyataan aku tu..aku ikhlas join TC tp utk join lg taun dpn,rsenye x kot..aku kn garang..aku xnk bdk2 nnt benci kt aku..klu aku mrh2 diorg,msti diorg anggap aku ni cm mak tiri dlm cite bawang putih bawang merah..haha..


thanx pd wan pai coz jd head yg baik..jasamu dikenang..cewah..


ni antara kenangan trindah yg aku akn igt smpai bile2..












sedih la plak TC dh nk smpai ke penghujungnya..

5 comments:

  1. xpe..
    closing ceremony ade lg..
    yeahh

    ReplyDelete
  2. wan pai head yang baik??
    wahahahaha..yeay~~~
    ak pn sedih gak yg TC bakal berakhir,xpe bonding kita tetap seperti dulu.. :)

    ReplyDelete
  3. hazwan : taun dpn?lmbt lg..hehe..mse appreciation nite..aku berazam nk dpt award..hahaha..

    wan pai : suke la tu aku puji..insyaallah..pasni klu aku kaco ko,jgn marah ye wan pai~

    ReplyDelete
  4. award ape??
    kakak paling garang?
    haha

    ReplyDelete
  5. yela2..award akk paling garang + mak tiri paling kejam..huhu..

    ReplyDelete