Sunday, November 1, 2009

karok lagi~

salam..

abis je post mortem TC dlm kul 10.40mlm,aku trus je brsiap2 nk keluar..sbb ape?sbb geng karok aku memanggil2..haha..diorg ni mmg sah addicted ngn karok..aku pn join jela..hehe..
xpe2..leh praktis sblm msuk malaysian idol..

mule2,ktrg g ipoh parade..dh nk smpai,bile nadia kol,bru la ktrg tau yg K-Box full..alamak!nk g mane lak pasni??jam dh kul 12mlm..mane ade kdai bkk mlm2 buta cmni..ktrg pn patah balik g batu gajah..informer aku iaitu saudara zul (bg royalti sket..hehe..) gtau ade tmpt karok kt batu gajah..sesat2 pn ktrg redah je..

smpai je sane..aku,charm n nadia mule r beradu suare..haha..adela dlm 20++ ktrg nyanyi dlm mse 2 jam..aku geram tol..xde 1 air pn yg diberi oleh tuan tauke..air mineral pn xde!ktrg dh mcm wt konsert ala2 ct nurhaliza, balun 20 lagu tanpa setitik air n siap menari lg..haha..

xpe2..wlau cmne pn..aku juara la kn..haha..ade satu lgu tu mmg wt aku nye tekak nk trcabut..adoyai..pnyela tinggi pitch die..aku blasah je..hehe..

mse ni,aku dpt simpulkn yg msing2 leh diberi gelaran ratu..

*wannie = ratu balada a.k.a ct or ziana.bpk perasan aku ni..hehe..
*nadia = ratu dangdut n rock
*charm = ratu jerit malaya..leh r dikatekn ella versi suare sumbang.haha..

mmg enjoy sgt2 wlaupn ieda n eza xjoin..huhu..nila antara gmbr yg mnunjukkn kegembiraan ktrg yg x trhingga~



kami..



feeling habis~

ngah tgu respon peminat tntg album baruku..haha..


ratu dangdut..


ella suare sumbang..


mse ni aku ngah nyanyi lagu ziana kot..hehe..


ha,ni yg xleh blah..apela keje diorg ni..isy2..


snyum wlaupn penat tgu turn nk nyanyi..
ucapan kpd wan pai : len kali aku ajak ko g karok skali ek?kte lwn suare sape lg mantap..haha..
ucapan kpd zai : aku xtry r lagu memori daun pisang tu..kte compose lgu bru nk?memori daun kari..

ktrg smpai bilik kul 4pg..fuh!!xpenah kot balik wktu2 cmni..mse nk smpai kt utp,leh plak kne tahan kejap ngn pkcik polis yg wt roadblock..die xcaye ktrg student utp..huhu..
kpd bakal2 mak mntua ktrg, mntk maap ye mak..bakal anak2 menantu mak ni mmg suke kuar mlm balik pagi..hehe..

next time nk g lagi..yippi!!!



5 comments:

  1. adeihh..
    aku nk letak gambar tgh karok pun malu..
    haha

    eh,tak jumpe ke bdk2 TC smlm??
    diorng pun gi batu gajah

    ReplyDelete
  2. haha,walaopun ko x bwk ak..ak smpai kot kat batu gajah semalam bersama PM,APM,S/U 1,HOD Log,Alif Cyclo n Zubir..
    balik kul 3 lg..hahaha...

    ReplyDelete
  3. hazwan : laa..wtpe nk malu??eh,ko pn tau malu ke??hehe..xjmpe pn diorg..len tmpt kot..

    wan pai : xpe2..next time kte g rmai2..wannie vs wan pai..wawawa..

    ReplyDelete
  4. kitorg hri tu dok bilik 9.. Ape la wani pegi xbgtau...

    ReplyDelete
  5. haha..sory la..xplan pn mse tu..
    tau2 je diorg ajak g karok..kte g tmpt yg same ke?hehe..

    ReplyDelete