Friday, October 23, 2009

tindakan nekad~

salam..

tgk title tu..cm cuak je bnyinye kn?act,xde pape pn..
smlm..mse klas dynamics..aku blur sgt2..bile aku tgk kgkwn aku yg khusyuk dgr lcturer ktrg bg penerangan,aku dh gelabah..mane taknye..majority leh phm pe yg die ajar..aku dh stat tension..aku rse cm aku xpenah blaja pape pn sblm ni..

ade 2 test mgu dpn..dynamic n intro 2 material science..dh nk dkt ngn final pulak..ni xleh jd ni..mkin lame dibiarkn,mkin aku xphm ngn ape yg aku blaja skang ni..

for the 1st time..aku menekadkn diri..aku nk study btul2..sblm ni aku study gak tp agk main2..blaja smbil tgk muvie..haha..
aku xleh study kt bilik skang ni..bnyk sgt pengaruh..

utk 1 mlm..aku trpakse mninggalkn facebook,blog,friendster,gtalk,gmail n yg sume yg same wktu dgnnye semate-mate utk study..
aku xmcm org len..aku mudah trpengaruh ngn bnde2 cmni..aku xkate sume ni xbgus utk student..tp dh nk final ni..aku kne bringat sket..

nk dijadikan cite..aku merantau dr v5 ke v3 utk study..aku g bilik charm n nadia..best jgk duk kt bilik org len..hehe..charm sbuk ngn lagu rock kapak die..nadia plak bz ngn fb n tgk cite barbie..aku layan lgu ct je..hehe..smbil mkn roti n biskut raye..aku pn stat blaja..
dr kul 9mlm smpai 3 pg..fuh!tp usaha aku brbaloi..aku dh phm subjek imse 80% n dynamic 60%..hehe..xla mcm sblm ni..blur tiap kali g klas..

btul la kate pepatah.."hendak seribu daya..xnk seribu dalih"..aku mmg nekad btul mlm td..ieda ajak ktrg g tgk talent search..aku trus jwb.."sory la ieda..sy nk study laa.."..poyo x ayat tu?

so,utk arini..aku harap aku dpt ulang balik ape yg aku lakukn mlm td..keinginan nk blaja brgantung pd diri aku sndri..aku harap dpt kekalkn minat nk blaja smpai exam nnt..pastu bru g ronggeng..hehe..muge2 pointer aku utk sem ni kekal mcm last sem atau lg bgus dr pe yg aku dpt..insyaallah..

5 comments:

  1. perghh..
    kalo aku 5 minit dh give up
    haha

    ReplyDelete
  2. ko mmg cpt give up..
    haha..
    x mcm aku..kental..
    :-)

    ReplyDelete
  3. yeah~
    inilah yang kite mau
    jangan jadi cam beliau
    orang studi die p dinner pulak

    alang2 dah merantau v3,meh aa dtg bilik aku
    studi ngn aku pulak.tp aku xde biskut aa.
    coklat byk~

    ReplyDelete
  4. ala..sy xsuke coklat la..
    bg r nasik lemak ke..nasik ayam ke..
    syok sket..
    haha..

    ReplyDelete
  5. wannie..j0m p kar0k..~
    pas kar0k..baru study..=p

    ReplyDelete