Thursday, October 22, 2009

cinta~

Bersama Akhirnya by Ziana Zain

pudar sudah sinar cinta
yang dulu terasa kehangatannya
mungkin ia dugaan semata
atau berakhirnya cinta yang kita bina

termenung dalam gelisah
kudakap potret cinta ini
terimbas kini
di memoriku
masa kita bersama cinta

dalam rindu kugenggami
warkah cinta itu
yang penuh duka
tercoret kata memilukan aku
membacanya dalam gementar

antara kita tiada bahagia
kemesraan ini menduga waktu
meniti hari-hari
tiada persamaan
mengapa kita teruskan
menipu diri

walau dirintang segala derita
untukmu kekasih kan ku korbankan
jiwa dan raga
aku serahkan
bersama kita akhirnya


lagu ni antara lagu ziana yg pling aku suke..
td bile aku dgr lagu ni..ttbe aku tringat kt ex bf aku..lirik lagu ni mengingatkn aku pd die..
ape kabar la die skang ni..hmm..

mungkin kisah ni dh agk lame utk dikenang balik..
tp kadang2 tringat gak mse aku ngn die dlu..
aku slalu bayangkan klu la die dpt fahami ape yg trbuku kt hati aku slame ni..
tp tu xmungkin kn trjadi...

"Lan..
aku nk mintak maaf jika slame ni,aku ade sakitkn ati ko..mungkin ko xtau yg slame ni..
ko sorg je yg penah brtakhta dlm hati aku ni..tp apakan daya..kte brpisah jugak..
aku msih igt kali pertama aku suke kt ko..mse tu drjh 5..aku igt tu cinta budak2 je..tp hakikatnya tidak..disbbkn ko la 1st love aku..aku xdpt nk lupekn ko..mybe smpai skrg..
sayang aku pd ko trlalu mendalam..bile ko nk kn perpisahan..aku sdey sgt2..
aku dh maafkn ko trhadap pe yg ko wt kt aku dlu..tp aku still xdpt lupekn..
perit utk aku telan..aku amik mse yg agk lame nk lupekn ko tp xleh..
kadang2 aku trpkir..andai kate aku jmpe lelaki len sbg pganti ko..dptkah aku menyayanginya sbgmana aku menyayangi ko??
pakteh aku penah tnye aku..adekah aku msih lg syg kt ko?aku trpaksa mengiyakan..
sbb aku xleh tipu diri aku sndri..
aku harap..as time goes by..aku dpt kikis memori aku ngn ko dlu..
yg pasti..aku xkn lupekn ko kerana ko la,aku mengenal erti cinta..cinta yg kdg2 akn membahagiakan dan kdg2 juga akan wt kte derita..
mungkin ko xtau..kesetiaan aku x brbelah bahagi..sekali aku menyayangi seseorg,smpai bile2 pn aku akn tetap menyayanginya biarpn hati ini dilukai..
xpela..bnde dh lepas..aku doakan agar ko sntisa brbahagia ngn pilihan ko..
dan aku..msih lg sendiri...."





1 comment:

  1. u've been tagged!
    http://golden-voices-of-mine.blogspot.com/2009/10/di-tag-oleh-safiyyah.html

    ReplyDelete