Saturday, September 12, 2009

aku bersyukur,,,


salam..

hmm..dh lame gak aku x menulis utk blog ni kn?cm mls je..tp bile tgk blog org len,jeles la plak..hehehe..

nway..arini dh hari ke-23 ramadhan..alhmdulillah..stkt ni aku pose pnuh tau..kuikui..
leh r mntk duit raye lbih dr pakteh..wawawa..
kejap je kn..dh nk raye..xsbr dh nk blk kmpg..
nk jmpe mak,angah..(wlaupn kte slalu gduh..),nk jmpe spupuku yg rmai..mis them!

bru2 ni,aku join program kebajikan..tp melibatkn 2 komiti brbeza..
tunas cemerlang a.k.a TC n welfare charity program..
jumaat mlm aku g umah ank yatim bait al-amin under TC..
brbuka n brmlm d sane..

mule2 aku agk 'x biase' melayan kerenah adek2 di situ coz klu kt umah pn,aku gduh je angah..
xbiase sgt nk menunjukkn ksih syg..
but i tried my all best to make them happy..

mlm tu aku xrase papepn coz pnt kn..
tp mse sbtu pg..aku dh mule rasekn sesuatu..
mse tu aku,katy n fatihah g check adek2 yg ngah brsiap nk g shopping raye..
sblm ni ktrg juz lepak kt umah bru diorg..
n bile ktrg naik ke umah lame diorg..aku mngucap pnjg..
keadaan tmpt tggl diorg yg agk daif n x sebersih yg disangke..
mnybabkn aku rse sedih..aku xdpt bygkn klu aku yg duk kt tmpt diorg..
aku mule memahami erti kesyukuran..
alhmdulillah..dgn ape yg aku miliki skrg,aku dh leh dikatekn ank yg brtuah..
muge adek2 kt bait al-amin tabah mnghadapi hari2 yg akn dtg..
insyaallah..

eh,aku bnyk keje lg nk wt..test,quiz,assignment yg brtimbun2..
senang je ati tulis blog..
hahaha..
ok la..cau dlu..
bye..










1 comment:

  1. waniMoN!!
    hehe..
    salam Aidilfitri spesel utk kwn aku yg sorng ni..
    Maaf zahir batin atas segale ktrlanjuran..
    x sabar nk balikk (tp baju raye lom beli agi)
    wuwuwwuwuw..

    p/s : wat rendang raye kang jgn pedas sangat ea.
    hehe

    ak da link blog aku..
    kang dtg2 la singgah..

    tata titi tutu

    ReplyDelete