Sunday, April 4, 2010

~asmaradana~



Inilah drama trbaru kt tv3 slot samarinda brtajuk "Asmaradana"..
drama yg paling aku suka pas Nur Kasih..bru je ditayangkn..cite ni mmg best sbb jln cerita yg sgt bagus & ade plak pelakon2 yg hebat..



Tiz Zaqyah sbg Azizah



Drama ni dibintangi oleh Tiz Zaqyah, Shaheizy Sam, Iqram Dinzly, Puteri Sarah, Norish Karman, Mustapha Kamal dll..


Nk tau jln cerita? haa..tgk la sndiri..malas nk cite pnjg2..papepn, mmg aku harap sgt2 x miss cite ni smpai ke hujung..yg wt cite ni lg brtmbh best bile lagu "Tak Bisa Memilihmu" nyanyian 6th sense dijadikan lagu tema...




Sam sbg Amran



aku ngn adek aku asyik nk nanges je bile tgk cite ni..hehe..biase la pmpuan, feeling sket tgk cite2 cmni..


Iqram sbg Fariz



aku klu leh nk cari suami cm Fariz ni..hehe..:-)



Puteri Sarah sbg Mimi
tahniah kpd Tiz Zaqyah sbb menang Pelakon TV Wanita Popular ABPBH '09 smlm..die mmg layak menang pn..=P





No comments:

Post a Comment